En myshelg utan dess like!

Helgen har varit supermysig och kommer att vara mysig resten av tiden också!
I fredags så var vi hemma och tog det lugnt, jag bakade en äppelkaka till fika när P kom hem ifrån jobbet, och senare på kvällen lagade jag indonesisk gryta som vi käkade. Vi gick upp rätt tidigt på lördag morgon, jag gjorde lite frukost....


Sedan drog vi iväg till Barkarby handelsplats med en himlans massa affärer, vi va inne och kikade lite överallt och jämförde lite priser på kommande inköp. Det enda vi fick med oss hem var filmen Avatar som fick bli underhållningen för kvällen, vi gick ut på en promenad och tog med lite thaimat hem och kikade på filmen, lång men riktigt bra!
Idag så bakade jag scones till frukost det var uppskattat av P, därefter gick vi ner till Solna Centrum för lite shopping, köpte present till våra pappor i farsdagpresent och även presenter till P två syskonbarn.. Sedan gick vi ham och vi har pysslat med lite smått och gott!
Ikväll blir det fyllda lövbiffar med mozarella, soltorkade tomater och champinjoner... O så blir det mys till Gustavsson 3 tr. Time out innan sängen..
Har även tänt upp alla ljus i eldstaden, blir för varmt med brasa ännu! ;)



Så mysigt blev det..

Nu så ska jag fortsätta att greja lite till Milan-Catania på tvn..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0