Säg mig, var ska man börja..

Har så sjukt mycket att göra nu så jag vet inte var jag ska ta vägen, var ska jag börja!?
Är massor i skolan nu, så får ta o shape up lite så jag kommer ikapp, känns som att jag ligger sjukt långt efter, men det gör jag väl egentligen inte.. Måste bara se till så att jag pluggar ordentligt!

Får sätta fart imorgon och onsdag har jag ju hela dagen på mig, har hål i skolan och P är borta hela kvällen, har två inlämningar tills på måndag.. Så kommer att behöva begrava mig själv i böckerna ett tag..!!

Men som sagt, när det är så mycket att göra så vet jag inte var jag ska börja? Måste verkligen ta tag i detta nu och göra något åt det!!

Nu ska jag lägga ut lite kläder på tradera innan sängen, nya tag imorgon, har iaf planerat hela veckan och har kollat upp allt som jag måste låna, skriva ut osv..

Har även fått besök av en kär gammal vän ifrån Umeå, sjukt kul!! :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0