Äntligen helg!!

Äntligen är skolveckan slut och det är dags för helg, skulle ha kunnat åka hem idag ikväll, men istället avgår tåget 06.10 imorgon bitti! kul?! ;) Men det blir perfekt, för sedan så kommer min solstråle vän o hämtar mig i Herrljunga så att jag slipper vänta på tåget där i 45 min så snäll :) Sedan ska jag hinna med att träna o fixa lite innan min syster kommer med hennes minsta som jag ska ha hand om i helgen! ska bli riktigt mysigt, vi ska ut o gå promenad med 2 kompisar till mig, på middag hos P syster med familj, gå i kyrkan för att jag ska få stipendium och umgås lite med pappa o M o mina 2 småsyskon.. Annars ska vi passa på att flytta över lite saker ifrån P lägenhet så att det inte blir så mycket om 2 helger då han ska ur lägenheten! :P

Idag har jag varit i skolan och vi har fått pröva ut våra kommande arbetskängor ;) Snyggt med stålhätta! ;) Därefter har vi haft datakunskap med polisens databaser och kriminalteknink och bildbehandling :) var en helt ok dag i skolan som vanligt ;) igår var det dock hur kul som helst, vi lekte tjuv och polis på lagtorget ;) haha.. Annars har jag haft besök av en vän ikväll och nu vankas sängen 04.50 ringer klockan så är väl dags att prata med P och sova snart ;)

Längtar efter alla där hemma nu så ska bli riktigt mysigt att få komma hem! :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0