Bra start på mitt nya liv..

Ja det har börjat bra iaf, känns som att man käkar hela tiden, men lite så då hinner man aldrig att bli hungrig, hur bra är inte de? :) Och nej jag ska inte gå ner så mycket i vikt bara bli mer fit! Så kära storasyster no worries! :D har precis gjort chokladgodis och hemmagjord glass till min P som han ska få imorgon då han kommer upp och vi faktiskt har 11 mån.. :) Det förtjänar han! :)

Längtar så himla mycket tills imorgon, vill att det ska va fredag nu!! Har städat lite, handlat mat, bakat och fixat inför hans anlädning imorgon kväll! :D Annars har dagen bjudit på beteendevetenskap hela förmiddagen och på eftermiddagen har vi haft kriminalkunskap, just nu håller vi på med lite olika film/kort grejer, så idag fick vi lära oss hur en kamera fungerar och lite olika sätt att ta olika bilder på! :D Vi fick även veta var o när vi ska ha våran praktik, v 48 kommer den att genomföras och jag ska vara i Trollhättan! :) Så himla skoj ska de bli!! :)

Så nu ikväll ska jag bara njuta av att vi inte har något att läsa i skolan tills imorgon, bara chilla, kika på klänningar och prata med P! :D Skön kväll!!

Saknar hela familjen massor jämt! Jag är en väldigt familjekär person, men ibland måste man vara långt borta för att uppfylla sina egna drömmar, men som tur är har jag världens bästa familj, så ja kan alltid hälsa på och det är redan inbokat flertalet besök hemifrån! :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0