Ibland blir det bara för mycket..

Ja ibland blir det bara för mycket av allt så att man inte orkar med.. Men man måste orka med, just nu är jag väldigt glad för att jag inte har börjat spela i ett lag här uppe eller att jag har ett jobb vid sidan av skolan.. Det är helt sjukt hur intensivt det kan vara i vissa perioder. Vi är inne i en sån period nu har varit de senaste 1,5 veckan och det fortsätter i ca; 2 veckor till. Det känns rätt hopplöst just nu för att det är så mycket så jag vet inte ens var jag ska börja. Inom den närmaste tiden har vi;
Examination- praktisk poliskunskap
Examination- skriftlig poliskunskap 2
Examination- salstenta på juridiken
Inlämning kriminalteknik betygdgrundaden i dokumentation
Redovisning och diskussion motpartsintervju- även det betygsgrundande i beteendevetenskap.
Examination- analysarbete av examinationen på fredag till onsdag.

Jag skulle säkerligen kunna fylla på med en hel del saker till men jag orkar inte ens tänka på det.. Jag satt hela kvällen igår och kommer sitta större delen av dagen idag med bara plugg! Måste komma frammåt en bit för att kunna ro iland allt detta!! men det ska allt gå! Ibland är det bara lite jobbigare än vissa andra dagar! :P

Men i helgen ska jag försöka att koppla bort skolan en sväng, kommer att plugga flera timmar imorgon med, men lördag och söndag ska jag ta mig ledigt! Om jag nu verkligen klarar av de ;)

Ne nu åter till plugget!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Amanda Eriksson

Lite folk hemifrån u know, josefin och emilia bland annat. Känns så konstigt att aldrig höra något ifrån dem, <3

2011-10-20 @ 22:11:48
URL: http://therearemiracles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0