nedräkningen kan börja..

Helgen är över och nu kan all nedräkning börja.. Nedräkningen till det att jag åker tillbaka till Stockholm bara några timmar, nedräkningen till nästa helg, nedräkningen på alla tentor och examinationer i skolan, men det bästa och största nedräkningen, nedräkningen tills P flyttar upp!! :D Så man slipper åka hem för att ses varje vecka, då kan man koncentrera sig på att åka hem för att träffa vänner och familjen istället! :) Det kommer att bli så bra!! Och jag längtar hur mycket som helst...

Idag har jag en hel lista med saker som jag ska hinna med innan P kommer hem ifrån jobbet igen, måste fixa massor så ja bara kan vara med honom innan det är dags för avfärd..

Annars har vi haft en toppenhelg! :D I fredags så kom min syster med hennes minsta som ja har haft i helgen med hjälp av andra :D sedan kom två kompisar och P över på lite fika och chill, sen blev vi själva med lillan och då gick vi till svärföräldrarna, det var supermysigt och hon trivdes hur bra som helst.. På lördagen hade ja förmiddagen själv med tösen medan P flyttade en del av sina saker. Var hur mysigt som helst att bara få leka och gosa med henne en stund.. Hon är ju för söt ;) sedan åkte vi hem till pappa o m, käkade lunch där och sedan bar det av till kyrkan för att ja skulle få ett stipendium. Och slutgligen på kvällen åkte vi till P storasyster med familj på lite middag och mys, innan vi åkte hem till min lillasyster som hade hand om lillan... Söndagen spenderades med min lillasyster och lillan o sen kom min storasyster med familj för att hämta henne så då käkade vi lite ihop.. Och kvällen blev mysig med middag lite tv och så fick ja massage!! :D Kommer sakna detta i veckan.. :(

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0