Slappar söndag?

Söndag och man har överlevt ännu en helg hemma ;) Kom hem i torsdags och inledde med en promenad med världens bästa Hsiung.. :) Sen hem till den finaste av alla.. Fredagen spenderades på golfbanan på dagen och därefter med han.. På kvällen åkte vi till Elljuscupen för att se lillbrorsan spela, han var jätteduktig men dessvärre så gick det inte så bra för hans lag :( Sedan hem och se pirates den senaste :) Lördagen började med frukost på sängen och sedan 92 års kalas, för att sedan dra vidare o kolla på herrarnas match o se att de klarar sig kvar i div 5. På kvällen kollade vi på hans systerson som gått vidare i elljuscupen och även de tjejerna som jag tränade innan ja flyttade upp. Tyvärr slutade båda lagen på 4;e plats men de var jätteduktiga!

Nu är det söndag och han är iväg och spelar fotboll, har precis varit hemma hos pappa m familj och hälsat på och nu sitter jag hemma hos mamma och ska skriva klart min tenta innan jag återigen ska hem till P för o laga lite mat o chilla ikväll, sista natten o kvällen ihop till på fredag.. Imorgon blir det besök hos min syster med 3 små kottar :D och en fotbollsträning innan det bär av mot sthlm och skolan igen. :P

Men som sagt, nu måste jag verkligen skriva tentan, synd att det är så himla segt bara.. :( men ju snabbare jag tar tag i det o skickar in den, ju mer tid får ja över till annat ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0