Something good, something bad, something strange..

Sitter o väntar på att hantverkaren som ska fixa vårt badrum ska komma, han skulle ha kommit senast 07.30.. Men han e fortf inte här.. Rätt segt o behöva gå upp när man har P liggandes kvar i sängen, veckans enda sovmorgon passerar.. Men jag är nöjd!! Inte!! Har varit en supermysig helg från i fredags kväll till idag kväll, sen åker han hem igen :( vill ta tillvara på den sista tiden, men den där hantverkaren alltså.. Ja sen har de hänt en del, o ibland när vissa saker händer vet man inte om man ska skratta eller gråta, om det är bra eller dåligt.. För mig krävs det oftast lite mer eftertanke och det är väl de jag får ha nu! ;) Nej nu skiter jag i hantverkaren o lägger mig i sängen igen.. XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

what what?? har hänt//din pernilla

o grattis lovebirds!! =)

2011-10-10 @ 09:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0