The apartamento!!

Har fått lite förfrågningar på om ja kan lägga upp några bilder på lägenheten som vi har, den är på 57 kvm och ligger på gräddhyllan sägs det av stockholmarns ;)

Hallen och ingången.


Köket.
    

Matsalsdelen.
 

Toaletten.


Sovrummet.
   

Vardagsrummet.
         


Lite detaljer som jag fått av min älskade syskon.
 


Så ser det ut mer eller mindre, trivs riktigt bra, väntar bara på att min andra hälft ska komma upp och flytta in och göra det fulländat! :D Längtar så himla mycket!!! 
Fick nyss veta att ja fick jobbet som ja var på intervju på tidigare idag med, får dock se om jag tar det eller inte, beror lite på vad P har att säga om det.. 

Nu fotboll och polislagen! 

XOXO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0