Tisdag, onsdag, torsdag..

Så många dagar är det kvar tills jag äntligen får upp min P på riktigt, känns rätt konstigt att vi ska bo ihop men samtidigt helt underbart eftersom jag trivs så bra ihop med honom. Han är alltid snäll  och gullig på alla sätt och vis, han vill alltid mitt och vårat bästa och han är bara alldeles fantastisk! :D
Var ska man nu ta vägen om man blir lite osams en dag? förhoppningsvis så kommer allt att bli jättebra och vi är inte griniga på varandra alltför ofta! :P Men det ska bli riktigt underbart att alltid få ha honom vid min sida, han har gett upp allt hemma för att komma upp till mig, så nu hoppas jag verkligen att han kommer att trivas! :D

Annars var det full hålligång i helgen, i fredags var ja me brudarna o käkade på restaurang, lördagen bjöd på chill o mys innan ja drog iväg med lagkamraterna o lirade lite bowling. Söndagen var det prisutdelning för tjejerna som jag har tränat (de bästa o goaste tjejerna som finns) o sedan lunch hemma hos mamma o B o L. O direkt efter det, fika hos svärföräldrarna och slutligen käk och tvmys :) Igår så var jag och badade med min staryster och hennes 2 stora, så himla söta och roligt va det! :) därefter blev det packning och lite mys innan det bar av med tåget igen..

På tal om tåget så kan jag säga att numer tar det endast 30 min från det att jag kliver av tåget tills det att ja kliver innanför dörren hemma i lägenheten :) Hur najs? Känns rätt gött att dom äntligen öppnat upp den blå linjen hela vägen och att den går ofta va ju hemma 00.30 istället för 01.15 typ.. :)

Idag ska en i klassen komma så ska vi plugga, her redovisning på torsdag, o sen om ja hinner ska ja ta mig iväg till Ikea en sväng tänkte jag :P

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0