Bättre sent än aldrig sägs de..

ja det sägs att man ska göra saker bättre sent än aldrig, jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera, men från och med nu så ska jag försöka att uppdatera mycket oftare och bli bättre! :) jag ska även fixa till designen så att den blir betydligt mycket snyggare och mer inbjudande! :)

Var hemma ännu en gång i helgen, var mest chill och mys med en massa folk, men spelade även en fotbollsmatch i söndags med thn. Matchen slutade 3-3 och det var riktigt skoj att spela.. åkte tillbaka upp till sthlm igår kväll/natt, och åker tillbaka på torsdag dag! :) Idag har vi gått på en föreläsning och mänskliga rättigheter, jobbat med poliskunskapen och sedan hade vi polisbilskörning.. Det kan ja säga att de va riktigt klurigt att hålla på att köra o göra en massa saker med en automatbil som dessutom är betydligt mycket större än vad mammas bil är ;) Men det var riktigt skoj, jag inser nu att jag har mycket att träna på iaf :P

Annars tränade jag en sväng efter skolan och nu äre det film och chill tills han ringer.. Fattar inte varför det alltid ska vara så jobbigt att åka ifrån någon? :( saknar hela tiden.. Riktigt jobbigt..

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

kallas kärlek tösen =)

älskar dig o saknar dig!! puss

din systr yster pernilla

2011-09-20 @ 11:58:59
URL: http://itisalluptoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0