Dag 4 på första skolveckan är över!

Yes, då var snart hela första veckan på skolan avklarad, känns riktigt bra!!
Det är intressanta föreläsningar även fast det mesta endast är introduktion ännu..
Vi kommer att ha ämnen som juridik, polisiärt arbete, självskydd, polisbilskörning, beteendevetenskap och en del annat.. Väldigt intressant och jag ser verkligen fram emot en fortsatt tid på skolan! :D

Efter skolan idag så gymmade vi, sprang 5 km och körde några styrkeövningar, gratis gym är inte fel och träningsvärken är redan nu väldigt stor.. Så räkna med att jag kommer att bli fit så småningom ;)

Imorgon efter skolan ska jag så åka hem till Vara igen, blir bio och middag på fredag med den underbaraste som finns! :D på lördag vankas det jobb med laget och så tänkte ja ge mig ut och springa milen i skogen och hinna träffa lite folk.. Söndagen bjuder på chill och match, en viktig match för serien!! På måndag ska jag ge mig ut på milen igen och spela lite golf tänkte jag innan det blir träning och resa åter till Sthlm och skolan! :D

Älskar verkligen att vara hemma och träffa alla som står mig nära och betyder så mycket, men det är riktigt kul på skolan och i Sthlm, jag trivs.. :D är bara en person som saknas för att sthlm ska vara fulländat!! :) Familjen kommer ja alltid o hälsa på och jag hoppas även på besök utav dem här uppe! :D

Nu ska jag skriva lite skolarbete innan det blir tidig sänggång, börjar 08 imorgon och tar taxi direkt till centralen och tåget, så det är full håll igång!! :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: pernilla

ska vi äta middag idag o bio också? =) du bjuder eller?=) ha en mysig kväll!! o hälsa..

puss din pernilla!!

2011-09-02 @ 09:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0