Some changes..

Nu har jag äntligen fått tummen ur och lagt upp den header som min lillasyster har gjort åt mig, tack så mycket!!
Ytterligare designdetaljer får bli senare, just nu har jag ingen som helst tid till det.. Det tar ju hur lång tid som helst! :P

Har varit i skolan idag igen, o pluggat mer när jag kom hem, diskat, tvättat och packat inför imorgon, efter skolan imorgon så bär det av åt hemmatrakterna igen över helgen. Snart är det  färdigt med allt pendlande, ska bli riktigt gött! :D Annars händer det inte speciellt mycket här just nu, massa plugg och nu imorgon så kommer jag att börja mitt nya liv.. Får egentligen inte träna men alltså det går inte, plus att ja måste komma i form inför alla testerna.. så blir löpning i stort sett varje dag i helgen förutom lördag :P Måste gå ner lite med inför årsfesten så ja kommer i klänningen som jag har köpt.. Om den nu passar och är fin på :P haha..

Ska bli så otroligt mysigt o gött att få komma hem imorgon igen´, komma hem och bara vara o ha alla jag älskar och som är grymma att umgås med runt mig! :D hoppas att mina brudar har tid att ses lite i helgen med! :P
På tal om brudarna, ni får boka in den 15;e för då kommer jag hem och det är oktoberfest och vi ska ha ett riktigt party.. Om jag inte ska vara barnvakt åt världens gullunge ;)

Nu måste jag plugga vidare en sväng innan sängen kallar och skolan igen! :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0