Jobbar igen!

Yes, sitter på jobbet på leklandet, är en rätt så lugn dag idag :) har inte varit så många här ännu men det kanske kommer fler :) ska bli spännande och se om de blir något kalas eller inte idag med! :p för har fått mail om det men verkar som om det var igår faktiskt! ;) så vi får se, alltid lika spännande!!
Gött med jobb denna veckan, idag, imorgon onsdag och lördag söndag. Dom pengarna behövs ju! Kommer att få en bra lön i mars månad!! Bara att tacka och ta emot! ;)

Men har fortfarande inte fått någon lön för jobbet i december på Psyk.. Är ju väldigt mysko, och dom svarar inte där heller, så nu har jag fått koppla in facket!! Så får vi se hur detta slutar!
Ska rapportera in 3 jobbdagar i januari med, blir inte så fet lön i februari precis men ;) någon tusenlapp extra är ju aldrig fel! :)

Längtar hem till mitt <3 annars, ser fram emot en myskväll och riktigt god mat, har hört att han ska laga ris, sås och fyllda kycklingfiléer med bacon runt! Han är allt bra min kock!! :)

Nu får jag öva lite radiokommandon, en av alla läxor till skolveckan..
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0