Säg inte att ja håller på att bli sjuk igen!!!!

Huvudvärk halsont och ont i kroppen och att jag fryser på det, vad kan det betyda? :s tyvärr inte mer än en sak!! Jag håller antagligen på att bli sjuk! Bara ja inte får feber nu ikväll med.. Orkar inte vara sjuk, vill inte vara sjuk, har inte tid med att vara sjuk igen... :(

Har precis kommit hem ifrån en grymt rolig och lärorik dag i skolan, har varit så sjukt kul!! :) först radiokommunikation där vi lär oss polisens radiosystem kallat pust, vad man ska säga, trycka på när osv.. Lunchade med grabbarna i klassen idag och hämtade sedan ut en målad polisbil ur garaget som vi använde oss utav på eftermiddagens övning.. Den gick ut på att träna hur man stoppar fordon och olika scenario som kan hända vid ett vanligt normalstopp! :)
Så sjukt intressant och givande dag! Tänk om alla dagar i skolan skulle vara så roliga! :)

Tänkte cykla till skolan idag, men när jag klev upp imorse var marken återigen täckt med snö och slask!!! :s kanske imorgon om jag har tur och mår bra, det har ju smält bort igen under dagen så! :)
Men nu vila en sväng så ja kanske kan va lite social med p ikväll ;)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0