Längtar redan hem..

Jag längtar redan hem till mina nära och kära, min familj och mina vänner!! Är inne i en svacka just nu och det är endast dem som kan få allt att bli bra! Har så mycket tankar och funderingar.. Vet inte om jag kanske borde ta mig ur detta liva jag lever nu.. Mår ju fasen inte bra av att ha det som det är nu..

Har ni någonsin känt den känslan av att vad ni än väljer och gör så blir det bara fel? Att ni inte räcker till och inte duger?

Jag funderar på om jag måste gå ner i vikt för att duga, inget annat hjälper ju.. Men svårt att gå ner i vikt då man egentligen ska växa.. Men ska börja cykla till skolan från och med imorgon, ska även köra styrkan som jag gjort tidigare, har självskydd i skolan och ska simma 1 timme efter.. Kan ju vara bra att ge Patrik den egentid han tycker så mycket om.. Ska bara äta frukt som mellanmål med, och inte så mycket mat.. Måste börja tänka mig för! Kan inte ha det såhär.. Hur ska det annars kunna ändras?
Om det är någon som har bra övningar för insida lår så får ni säga till!! Är alldeles för tjock där!
:(

Här ser ni dagens inköp av frukt!! Gjorde en fruktsallad förut på en av varje frukt typ.. Fick dock äta det själv.. Det dög ju inte.. Nu ligger jag i sängen.. Är helt knäckt, tv hörs alltför väl i vardagsrummet för att kunna sova.. Så får väl ligga här och bita ihop ett tag till, vill bara grina, så känns det just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0