I need somebody, Help!!

Yes, då har man spenderat hela eftermiddagen på sjukhuset, skulle egentligen ligga kvar över natten men efter kompromiss med läkaren så fick jag åka hem! :) Har haft så sjukt hög feber inatt och i skolan blev ja yr o ramlade ihop så fick åka in till sjukan där ja varit mest hela dagen.. SEGT!! Men nu är det bättre och febern är nästan som bortblåst ;)

Imorgon åker jag så äntligen hem igen till alla dom bästa som finns! :) Och jag ska få träffa de 3 sötaste o goaste ungarna som finns, mina syskon o mamma, bengt o kanske pappa, Maria.. Men även honom.. som jag har längtat!! :) Så det kommer att bli en toppenhelg, förhoppningsvis så kommer vi även att bärga hem guldet i serien på söndag med!! :D Är så supertaggad så det är helt galet.. ;)

Det kommer bli en grym tid hemma de känner ja på mig! :D

Men nu måste jag packa och förbereda mig inför skolan imorgon :P Måste även planera hur ja ska göra efter skolan, slutar ju 11.20 och tåget går 13.14.. så ja borde hinna hem och duscha där emellan? eller? :P

XOXO

Kommentarer
Postat av: amanda eriksson

hej (: jag håller på att designa en header till dig (: <3 du får välja om du vill använda den eller inte :d

2011-09-23 @ 22:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0