oeffektivt på denna fronten..

Shit vad tiden springen iväg, är redan inne på v.3 i utbildningen, och det är hur kul som helst..
Firade min födelsedag i onsdags med att springa milen i skolan och blev godkänd ;) På kvällen blev jag bjuden på fika hemma hos storasyster med familj, vilket var trevligt och snällt! :D Annars bjöd den gågna veckan på beteendevetenskap med riktigt bra övningar, temat var lydnad.. Juridik med lagboken i högsta hugg, lite andra ämnen och självskydd som antagligen kommer att bli de allra roligaste ämnet, har numer lärt mig något som heter björngreppet och även hur man tar vissa grepp och leder personer ifrån platser, kan säga att detta kan göra riktigt ont... Jag har testat på andra men de har även testat på mig, så snart får ni passa er från o bråka med mig, vet precis vilka grepp jag ska ta ;) skämt åsido, men det är en riktigt rolig kurs där man får lära sig allt ifrån avstånd, säkra runt om, ta grepp och vilka steg man ska använda, att skydda sig ifrån olika slag osv..

Skolan rullar på, och vi fick även pröva ut våra kommande uniformer, så det kanske kommer ut en bild senare när vi har fått den! :P Kan säga att det va inte mycket som passade mig, uniformen va helt enkelt inte gjord för mig, byxor stora i midjan, jackor med långa ärmar, men vad gör de? Uniformen är utprovad!! Börjar verkligen att kännas riktigt skoj o riktigt nu!! :) Imorgon ska vi ha första polisbilskörningen.. Det blir spännande! :) Har även upplevt polishelikoptern på riktigt nära håll, haft start och landning 50 m ifrån mig.. osv... Sjukt spännande! :D

I övrigt så var jag återigen hemma i vara över helgen ;) fredagen spenderade jag med mina brudar o kikade fotboll och sen mys med den bästa!! :) lördagen hade ja lite kalas/fika, storasyster kom på besök o gav mig present, kvällen va de kräftskiva fick en fin present av svärföräldrarna, och den andra hälften spenderade en stor del av kvällen.. ja inte med mig iaf ;) på söndagen va ja hemma hos mamma en sväng o träffade lillasyster och lillebror fick riktigt bra och söta presenter av dom!! Tack alla!! :D Sedan hade vi en riktig viktig match i serien, vinst eller borta ifrån 1, 2 placering i serien, ja kan säga att de gick jättebra, gjorde ett äkta hattrick och klackade fram kusin fia som gjorde 4-0 målet, o slutresultatet blev 5-0 vilket innebär att om vi vinner sista seriematchen näst nästa helg så är vi serievinnare.... Hur galet är inte det? Och jag har äntligen kommit upp på 30 mål på en säsong, men fler ska de bli, är ju ändå 1 match kvar ;)

Ne nu ska jag fixa lite mer saker som ja måste göra innan ja ska sova tidigt idag! :D

Ha de gött!! o ja jag ska fixa layouten en dag när ja har tid!! :P

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

det var ju snällt att vi blir bjudna på ditt kalas fika!! =( puss

2011-09-13 @ 11:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0