Världens mest underbara familj!

Jag har världens bästa familj med allt vad det innebär! :D Älskar dem allihopa och uppskattar varenda liten minut jag får med dem! :) I helgen fick jag spendera tid med mina småsyskon, träffa 2 av mina storasyskon, mamma o hennes sambo, pappa o hans fru och 3 utav de underbaraste ungarna som finns! :D Dem betyder så himla mycket för mig, ville bara säga det eftersom man nu mer än någonsin känner att de betyder så otroligt mycket, behöver det stödet för att klara alla förändringar som håller på att ske just nu i mitt liv! :D

Min lillasyster har gjort en fin header som jag ska försöka att få in en dag nu framöver, men just nu är det supermycket som händer så jag har inte tid att göra det, men den är jättefin och hon är superduktig!! :D Tack!!

Annars rullar skolan på med allt vad det innebär! :D Ämnena rullar på i all hast och vi läser samma ämnen som innan, det är fortfarande hur kul som helst, men nu börjar det att bli riktigt mycket som ska göras och jag ska vara ärlig, jag borde plugga mer!! :P Så jag har gjort upp en plan nu med vad som måste göras när osv, så jag ska nog ro iland detta med ;) Jag vill ju även ha lite tid över att fördjupa mig inom vissa ämnen, men det kommer väl när man börjar få ordning på allt annat i livet och jag inte alltid ska åka hem ;)

Idag hade vi en föreläsning om träning och hälsa i skolan, lite om datoranvädning och sedan självskydd, jag får ju dock inte vara med på fysisk aktivitet på 3 veckor, men ja tror inte att jag kan hålla mig ifrån det, så kommer nog att träna en del nu när jag ska hem mot slätta igen ;)

Har just konstaterat med att det är inte lätt att få ihop allt ekonomiskt just nu med dubbla hyror och massor av resor, det är dyrt!!! Som tur är så är det sista månaden som det blir såhär tufft, sen blir det lite bättre som tur är! :D

EN annan lite btw, VI VANN SERIEN I ÅR MED LAGET!! Var så sjukt underbart att få avsluta med de brudarna med flaggan i topp och guldhattarna på ;)

Nej nu ska jag fixa lite skolarbeten innan sängen kallar! :P

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIG! /pERNILLA

2011-09-28 @ 10:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0