God jul, Gott nytt år och allt vad det nu heter!

Var år och dagar sedan jag var inne och uppdaterade här jag vet!! Seg som bara den, men jag har bara inte haft tid.! Har varit hemma över lovet och bara haft det gött och skoj! Nu är vi tillbaka i Stockholm och det har varit en grym vecka!! :) Jag har fått godkänt på min juridiktenta och det är hur gött som helst! Patrik har fått ett heltidsjobb som han börjar på på måndag, han är grym!! :) Och imorgon så åker vi hem igen över helgen.. Ska spela alliansen en fotbollscup med mina fotbollsbrudar hemma!! Jag ska försöka att bli bättre på bloggen från och med nästa vecka, då har jag mer tiden och ska se till att lägga ner krut på att fica och uppdatera! men kommer att uppdatera ifrån mobilen så ofta jag kan nu! :D Har ju gått och blivit med Iphone 4s och då kan ja blogga när som hela tiden ;) Nu måste jag tentaplugga, den ska in på måndag!! :S XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0