Hoppas vi får flytta hem snart!!

Har nu ansökt om studieuppehåll på skolan, och det har jag garanterat fått godkänt, har även öppnats en hel del dörrar och möjligheter, kanske kan jag få gå vapen óch de självskyddsdelar som jag missar nu på distans i VG. Det skulle innebära att vi troligtvis flyttar hem i September så snart den lille kommit antagligen. Men det är inget helt hundra bestämt ännu. Vi börjar dock att se över vår situation riktigt ordenligt.

Hoppas hoppas att allt går i lås iaf!! :)

Nu sitter jag med juridikböckerna har dubbel tenta i det under morgondagen.. hur ska det gå? :S är as svårt och hur mycket som helst, har pluggat ihjäl mig under veckan, tidiga mornar och väldigt sena nätter, har inte haft någon tid över för Patrik så imorgon slår vi på stort. Går och simmar, beställer lite mat och hyr film och bara rår om varandra! :) Ska bli så mysigt!! Men först som sagt!! Allt satans plugg!!! :S

Längtar iaf hem till slätten igen både jag och Patrik, så hoppas att det blir av snart!! :D Har även kikat upp lite extra noga om och hur mycket i så fall vi betalar i ockerhyra, just nu så betalar vi ungefär 2000 kr i mån för mycket.. dvs. vi ska kräva detta tillbaka då vi flyttar, men då måste vi säga upp lägenheten först så det slipper bli bråk! :)

Nu åter till böckerna!!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0