Det är bara att inse fakta..

Jag suger på att uppdatera bloggen! ;) men sånt är livet ibland, jag har verkligen haft fullt upp med en massa andra saker, plus att min kära familj har varit uppe i estocolmo över helgen!

Annars då vad har tiden bjudit på? Inom skolan har det hänt så sjukt mycket.. Har haft praktik på polisen i Thn en vecka, det var en riktigt grym vecka och jag trivdes hur bra som helst, det känns att jag har hittat rätt iaf! :)
Det hände allt och ingenting men nu vet jag verkligen vad det innebär att bli polis och jag skulle inte för något i världen byta ut den platsen som jag har på skolan! Det gav en nytändning och ny energi att plugga vidare att få ha varit ute på fältet så att säga.. Nu är det bara att se till o fixa utbildningen med bravur, steg ett för det är juridiktentan som vi har på fredag, hade även tänkt att skriva en stor uppgift som vi har sedan fältstudierna som egentligen ska in den 2 januari, men lika bra att få det gjort nu! :)

Privat så har det hänt en hel del med, och just nu så svävar jag i ovisshet.. Vad som kommer att ske och vad som har hänt är bara något stort och luddigt som jag inte riktigt kan greppa.. Men snart hoppas jag få svar..
Ska försöka att boka tid hos läkaren i veckan med, måste kolla upp ryggen som verkligen är paj..

I övrigt så är allt superbra, kunde inte ha det bättre med mitt <3 han är allt!! :)

Nu måste jag plugga en kort sväng innan det är dags för mat och filmmys med den underbaraste som finns!!

Och juste, en liten BTW, världens bästa POLARN; ANNA OCH RAGNHILD kom hem till Sverige idag igen efter 1 år i Nya Zeeland, längtar efter att få träffa henne igen!! :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0