En lyckad hemmavistelse!

Åkte hem med P i fredags för att gå på hans årsfest, den va rätt så lyckad, inte superkul men helt okej! Åkte hem igen vid 12 och satt och tjötade med hans mamma i köket tills hans pappa kom hem så snacka vi lite innan vi gick och la oss. Igår så kom i princip alla hans syskon med familjer och hälsade på.. Hur trevligt som helst! Önskade bara att jag även kunde ha fått hinna med och träffa min underbara familj! Men det får bli nästa gång jag kommer hem v. 47-48 någon gång!

Idag har vi legat i sängen hur länge som helst och bara göttat oss, blev frukost på sängen en film och chill, sedan var vi ute på en promenad innan vi handlade mat och nu är vi hemma igen! Ska försöka att fixa lite grejer nu i eftermiddag/kväll, har en rätt tuff vecka framför mig.

Kan även meddela att jag har fått jobb, väntar på exakt datum när jag ska börja jobba bara! Men det kommer nog att bli riktigt trevligt och superbra, allt behövs som går. Pengar kommer vi som sagt var att behöva i framtiden så kan jag spara lite nu så är det ju bara underbart!!



GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA PÅ FARSDAG!!
Ja idag är det farsdag, jag hoppas att pappas dag blir bra och att någon utav mina syskon kan uppvakta honom.
Jag kan ju inte göra det mer än att ringa, så jag ska slå han en signal så snart jag kan nu ikväll!!
Han är den bästa pappan som finns!!


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0