kick in the as

Då har min ensamkväll påbörjats och jag har kommit igång ganska bra so far!

Har gjort klart en uppgift och läst hälften som ska vara läst till skolan imorgon..
Bara 6 uppgifter och saker kvar att göra! Tror att ni alla vet vad jag ska göra ikväll.
Ska även ringa en familj idag som kanske kommer att bli min framtida arbetsgivare, men tänkte att jag gör det lite senare så att de kan få komma hem ordentligt och bara ta det lugnt, kanske få barnen i säng med!

P är iväg och spelar fotbollsmatch och sliter.. Jag vill också komma igång med träningen ordentligt, men det får bli nya tag efter praktiken hemma..

Bjuder på en bild på mig och älskade storasyster innan vi skulle ha åkt iväg på Rihanna, men det blev ju bio istället..


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0