We fell in love in a hopeless place...

Det kan man summera hur jag och P träffades.. Har fått en del frågor kring hur det gick till, men det är det egentligen ingen utav oss som vet.. Allt började redan förra sommaren, vi smsade bara som vänner och tykade lite med varandra, sedan efter ett tag frågade han om vi skulle ses. Till en början var det bara ett stort NEJ ifrån min sida pga. omständigheterna med tilslut gick jag med på att ses, och fortfarande var det på en kompisnivå som sedan utvecklades till mer. Efter ett tag slutade vi att ses, men efter sommaren frågade han om vi kunde ses igen och eftersom jag redan var fast sade jag ja.. och vi började ses igen, men efter 1 -2 mån så slutade vi ses igen på mitt bevåg, jag vågade inte trotsa allt. Men längtan blev för stor så efter  2 veckor så va det vi och nu skulle jag aldrig ens vilja drömma om ett liv utan honom!!
Anledningen till att vi har den 7/11 som årsdag är för att P helt enkelt valde det datumet för att det skulle vara enkelt o komma ihåg, jag fyller den 7/9.. Smart kille!

Där har ni den långa historian i ett kort format, vill aldrig vara utan honom och är den lyckligaste i världen över att ha honom hos mig!!


Annars har veckan bjudit på ett besök utav min storasyster, vi skulle ha gått på Rihanna i onsdags men hon ställde in.. Så vi va på bio Footloose istället, den va rätt skön o bra faktiskt :)

En trailer och låten som spelas i filmen! Den va rätt skön faktiskt!
Annars har det inte hänt överdrivet mycket i veckan, men nu bor P med mig på heltid och jag har haft ett par mysiga dagar med syster i sthlm, trots att jag har varit väldigt väldigt trött.. Ursäkta för det..

Idag har jag en hel lista på saker som jag vill hinna med innan P kommer hem ifrån jobbet, det största av allt är hemtentan i poliskunskap.. Den ska jag påbörja nu! Uppdaterar senare!

Och ja, jag ska se om min lillasyster har lust att shape up min blogg lite så den blir snyggare, hennes är superfin!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Amanda Eriksson

Nejmen vad gulligt! (: <3

hihi ^^

aw, vad gullig du är - klart jag kan fixa din blogg om du vill^^

2011-11-08 @ 08:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0