Juridiktenta avklarad

det var kanske den lättaste juridiktentan som jag någonsin har varit med om :P haha.. 10 frågor bara... ;)

Men nu är den avklarad iaf :) hoppas man blir godkänd bara :P
Kan säga att denna veckan kunde inte ha börjat bättre!! P har flyttat upp och grym som han är så har han redan skaffat sig ett jobb och börjar imorgon! Är så stolt över honom, så himla duktig!! :) Imorgon kommer världens bästa storasyster hit och ska se på Rihanna med mig på onsdag.. :)

Hur najs vecka blir inte detta? :)

Nu måste jag plugga på nästa tenta som ska in i slutet på denna veckan, vill slippa plugga på kvällarna när han kommer hem, då vill jag bara umgås och vara med honom! :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: jette ericsson

Bra jobbat gratta patrik till nya jobbet vad ska han jobba me kram mamma

2011-11-01 @ 19:43:13
Postat av: Amanda Eriksson

hejdu! (:

Låter ju toppen, vad är det för jobb?

puss, saknar dig <3

2011-11-01 @ 21:09:11
URL: http://therearemiracles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0