sjuk som tusan...

Visst är det alldeles underbart att vara sjuk!! Inte, kände mig hängig igår och idag vaknar jag med feber, huvudvärk, igentäppt näsa och ett riktigt illamående, har vaknat 5 gånger inatt och inte sovit mycket, kroppen värker, och ja.. Man kan väl säga att jag har blivit ordentligt sjuk! :P Var ändå tvungen att ta mig till skolan idag, som tur var så hade vi bara en lektion så det gick bra! :P

Efter skolan tog jag mig ner till solna centrum för att inhandla lite smått och gott..
Köpte;

En almenacka till väggen, med 5 spalter å P önskan
En febertermometer, som man kan mäta både i panna och öra.
Alvedon
Halstabletter
Mat
en julklapp
leggings..

Igår shoppades det ju lite på ikea med;
En toasits
en klädeshängare
nytt överkast till soffan
osv.

SÅ nu håller jag på o tvättar, ska lägga mig o vila en stund med tänkte jag.. måste även skriva klart och öva på redovisningen som vi ska hålla imorgon.. :P Annars fixar och donar jag lite.. Måste även hinna med o städa innan jag åker hem.. Så det är fullt upp egnetligen, har inte tid att vara sjuk..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0