En underbart solig dag! :)

Solen skiner som bara den ute! :) ska borsta tänderna och gå ut för att se om jag kan laga cykeln så den går att använda igen! :) är punktering på båda däcken!
Sedan ska jag ta mig ner till Solna centrum för att låna lite böcker, köpa Patriks present om jag hittar det jag vill ha! Efter det ska ja plugga ett tag, tog mig ledigt idag efter en helg fylld med jobb och lite övertid! :p

Veckan blir ganska lugn med! Ska försöka mig på att simma denna veckan igen! :) sedan så ska jag börja med lite bedövningar nu, det tar typ 15 min att göra och det ska jag göra varje dag! Hade gärna velat ha en gymboll med, så kostar den inte för mycket så kanske jag investerar i en, får inte göra sit ups längre enligt skolan heller så.. :s då får man hitta på andra nya saker! Vore riktigt skönt om jag hann med en promenad idag med i solen! Kanske testa de nya dojjorna! :)

Men nu ut i solen! Suga in d-vitamin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0