Hatar skolan över allt annat just nu!!

Eleverna och de flesta lärare är så himla grymma, men skolledningen kan rent ut sagt...........
Var på möte där igår och de vägrar i princip påbörja termin 2 trots läkarens godkännande och jag är återställd! Något fel är de om man säger ta ett års uppehåll, du är ju ändå inte ens torr bakom öronen! Tack för den!!

Jag vill inte ta ett uppehåll men jag kan tänka mig att dela upp termin 2 på 2 terminer som det var sagt ifrån början! Men inte fan går dom med på de längre!
Så nu blir det en hård kamp!! Do är inblandade och advokat har jag tillgång till, enligt dom ska det räcka med intyg! Så nu är det mycket som händer!!

Men nu ska jag göra frukost till min underbara p som ligger och sover så sött i sängen! Får se vad ja ska hitta på när han ska iväg på träning idag! :)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ida då<3 finns här föralltid och hoppas såklart på det bästa. Keep me updated (:

2012-01-16 @ 00:18:33
URL: http://therearemiracles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0