Allt förändras just nu, jag är inte säker på att jag gillar det..

Den känslan är för närvarande oundkomlig.. Allt håller sakta på att förändras runt mig, och då menar jag verkligen allt.. Personligt förändras jag, jag har utvecklats massor och jag känner att mer, mycket mer är på gång. Tankar och värderingar är inte desamma längre.. Men det känns rätt bra vad det gäller det! Min hälsa håller på att förändras och jag hoppas att det blir bra snart! Alla känslor och folk runt omkring mig förändras, speciellt den som är närmast.. Förändringar i all ära, men jag är inte helt hundra på att jag gillar allt som händer just nu.. Förhoppningsvis så lägger sig den känslan snart och jag kan återgå till det positiva igen!! Ska se till att sätta mig själv i första hand nu när jag kommer hem igen, bara att se till så jag förändras i den riktning jag vill och mår bra! Så får allt annat lösa sig bäst det vill, det känns som om vi skulle må bra av att vara ifrån varandra lite, han behöver få energin och initiativen igen. Man vill ju känna sig som prio ett och den enda! Jag behöver få tillbaka orken att vara ett stöd och stå i allt, har alltid något att göra, är det inte skola eller jobb så är det hemma.. Behövde bara skriva av mig lite, känner att det kanske kan hjälpa lite! Ska uppdatera med några bilder från helgen och så imorgon!! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0