Inga bilder men update!

Hinner inte lägga in några bilder men tänkte uppdatera lite snabbt iaf. Sitter och råpluggar inför juridiktentan som kommer att äga rum på fredag förmiddag, det är inte lätt att hålla ordning på allt inom straffrätt kan jag säga, en polis måste verkligen kunna sina lagar och lagrum för att ha befogenhet att kunna utföra sitt jobb.. Jag jobbar på att lära mig, men det är mycket som ska sätta sig.
Imorgon ska jag göra min första jobbdag inom psykiatrin här uppe, det ska bli mycket spännande och det ser jag fram emot!

Annars är det plugg som står på schemat hela veckan, hade behövt pallra mig till läkaren med, men det verkar inte hinnas med denna veckan, nya tag och försök i nästa!

P håller på att bli sjuk med, hoppas bara inte att jag åker på det med, verkar vara magsjuka på g, har kännt mig lite risig idag jag med.. Men hoppas hoppas! Har inte tid att vara sjuk nu!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0