what are words if you really don't mean them when you say them?

Kanske en utav de finaste låtar som har gjorts på väldigt väldigt länge! Den texten och den meningen som Chris Medina har bakom dom orden är ju helt fantastiska.. En gammal låt men den funkar fortfarande..

Sitter vid datorn och borde plugga, skulle ha jobbat men inte sovit något på hela natten vilket resulterat i att ja mår illa, ont i huvudet, ont i kroppen och fryser.. Så jag fick flytta passet till tisdag och onsdag nästa vecka! Kanske lika bra det med tanke på vilka kommande uppgifter vi har i skolan!
P ligger i sängen och är sjuk han har hög feber och har sprungit upp och ner hela natten, men nu äntligen har han fått lite ro, mår lite bättre och ligger o sover. Jag sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa med så de kan kolla på min rygg så att det kan bli någon ordning med det snart!
Annars, ja det är plugg som gäller för hela slanten idag, skulle behöva och vilja träna, men får spara det till helgen då jag och P ska lira lite boll på skolan..

Det är inte länge kvar till jul nu och allt vad det innebär, börjar att dra ihop sig med stormsteg, snart är det dags för all mat och godis, kilona kommer men framförallt tiden  då man får umgås med dem som betyder mest!! :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0