I'm so confused...

Ursäkta förvirringen, men jag vet varken ut eller in.. Jag vill, men går det?
Måste bara skriva av mig lite lätt.. Har ett stort beslut framför mig, men som tur är så har jag support ifrån min kära P, får prata igenom allt med honom och se om jag blir något klokare!!

För just nu.. Det känns bara hopplöst... Det verkar inte gå vägen och bli som jag skulle önska, och jag vet att han vill det för mig, för oss också..

Ja ja, hur som helst så ska jag på arbetsintervju på onsdag, bara att hoppas på det bästa och att allt går vägen denna gången!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

tell me more//pernilla

2011-11-08 @ 10:04:08
Postat av: Amanda Eriksson

vad har hänt ida? :(

2011-11-09 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0