Det är inte dåligt så bra det kan gå!

YES!!! Mina tjejer kanske kommer upp och hälsar på ons-fre nästa vecka håller verkligen tummarna, skulle vara så himla roligt! :D Skolan rullar på, och för första gången någonsin så känns det som om jag börjar få lite grepp om saker och ting i skolan, som om ja faktiskt kan en del saker som ja inte trodde att jag kunde! Jag hänger med så att säga ;) Idag har vi haft genomgång av polislagen och jag kunde verkligen argumentera med läraren och förstå allt och hade alla svaren, så sjukt gött!! :D O sen hade vi juridik och förvaltningsrätt, det är ett krångligt ämne men vi hade en riktigt bra lärare! :D Så ikväll måste jag plugga polislagen lite till, för imorgon så har vi övningar på lagarna, så då kan det vara gött om man har lite grepp om de. Annars blir det tvätt, plugg, diska och se fotbollen ikväll! :) Hoppas att ni har det lika bra!! :) XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0