Man kan säga att jag har varit produktiv!

Ja man kan säga att jag har varit väldigt produktiv idag, kom i säng vid 01.30 igår, väcks 07.00 av hantverkarna som vill in för o jobba på badrummet, bara att pallra sig upp och vara redo.. Var rätt så trött, men det fick gå.. Satte mig o pluggade lite tills en kille i klassen skulle komma så att vi kunde göra klart vårat analysarbete.
Under tiden jag väntar så hör jag världens dunk och kras ifrån badrummet.. Hantverkaren har då ramlat av stegen som gått sönder o dragit med sig handfatet ner, han ligger på golvet och svär o blöder på benet, handfatets rör är krökta och handfatet ligger på golvet..

Men allt gick bra, han ringde rörmockarn så det är fixat och han gjorde klart sin del på badrummet, bara målaren kvar som ska komma nu sen är det äntligen klart där inne! :D Sedan gjorde jag och M klart vårt arbete.. Därefter åkte jag till Ikea för att köpa en ny toasits till toan, även den pajade :P Hittade även ett nytt överkast till soffan och lite småsaker.. Åkte sedan hem, städade toan, hela kaklet osv, bytte toasists och sendan in med allt på badrummet igen.. Därefter gjorde jag iordning soffan, och satte upp väggorden. Det kan ni se på bilden ;) har även hunnit med lite annat smått och gott.. Nu är jag klar med det mesta, ska plugga lite och se på tv en sväng innan sängen kallar.. Håller på att bli sjuk, feber och ont i huvud o hals o så mår ja jäkligt illa!!

Här har ni resultatet av soffan iaf..
Väggorden är; Home, where people who love you live.



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0