Mitt nya liv måste starta nu!!

Ja, jag måste verkligen börja ett nytt liv nu, men det är sjukt svårt eftersom jag inte får träna.. Men jag har tränat lite idag ändå, cyklade till o från skolan, gick 3 km, sprang 3 km.. Så lite träning blev det iaf ;) men något måste ja göra, blir ju så rastlös annars :(

Jag måste verkligen gå ner lite i vikt, känner mig rentav tjock hela tiden, det är inte kul att känna så och det är dags att göra något åt det..
Så nu äter jag endast 1 dl pasta max om dagen och det är lunchen i skolan, 1 ägg, lite yoghurt med flingor och solrosfrön o linfrön i o 1 glas juice. Måste dra ner på kalorierna så har börjat räkna detta nu så jag förbrukar mer än jag käkar! :P Har även tagit mina mått på mage och lår och vikt. Så jag hoppas på en nedgång den kommande tiden.. får köra hårt helt enkelt ;)

Inte så roligt för er att läsa om men jag blir så himla brydd eftersom jag verkligen behöver muskler och uthållighet nu, inget annat.. :P Är rätt tuffa tester i skolan nämligen, och jag vill prestera på topp! :D
Tänkte lägga ut lite bilder på vad jag åstadkom igår, men orka inte :P Har bytt duschandtag i duschen, kopplat in ps 2 i sovrummet så man kan se film där, packat upp våffeljärnet det sista i chilliserien, o köpt ett helt fat med frukt, är hur gott som helst med frukt ju!! :D

Annars har vi haft examinerande seminarium i akutsjukvård idag, bara hålla tummarna för att man blir godkänd, hade även självskydd och polisbilskörning och minibuss stod på schemat, var svårare än man kan tro kan ja säga ;)
Nu ska jag läsa en hel del i beteendevetenskap tills imorgon, så ska göra några sit ups och armhäv sen in i duschen en snabbis o lägga mig i sängen o läsa plugget.. o så vänta på att P ska ringa.. SÅ blir en mycket lugn kväll!!

Ha de bra!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Käka gröt!! O du är INTE TJOCK!! för jösse namn.. Går inte ner mer då försvinner du juh!!



Tror nog P vill ha något att ta i =) tänk dig för..

Men om du nu vill göra något se till att äta 5mål om dagen så du inte får blodtrycksfall!!

Bra regel, var 3dje timma.

Puss din Pernilla

2011-10-06 @ 07:03:11
URL: http://itisalluptoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0