the last update before the weekend!

Sista gången jag uppdaterar innan jag officiellt har flyttat ihop med P och jag återkommer till stockholm igen!
Sitter hemma, fick åka hem ifrån skolan pga. feber och att jag mår riktigt dåligt.. SJUK kallas det har jag hört ;) Så jag ska dammsuga och göra klart allt inför helgen o se till att plugga lite juridik så mycket som jag bara orkar! :P

Hade redovisning av min och M analys i skolan idag, och vi blev godkända så nu har vi blivit godkända i 50% av allt i första delen, känns rätt gött men samtidigt väldigt sjukt!! :P Det firar jag med en dusch och lite chill idag, orkar inte med o göra något speciellt heller om man säger så! :P

Ska ta tag i livet och göra ett litet ryck nu! :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0