Tisdag och ny skolvecka!

Då var man tillbaka till verkligheten och Stockholm igen, man möts av ett riktigt tråkigt väder, regn och kallt.. Men vad gör det när man cyklar 20 min till o från skolan? Inte mer än att man blir väldigt blöt och kall! ;)
Vi hade bara en lektion i skolan idag så det är helt okej ;) Nu sitter jag med skolarbete och ska skriva klart min motpartsintervju och lämna in den. Hoppas att den blir bra tillslut! :)

Nu är det mindre än 2 veckor tills P flyttar upp och vi äntligen kan starta ett normalt liv ihop, känns så konstigt men samtidigt så himla bra! :D Finns ingen som är så bra som han! :)

Eftermiddagen/kvällen kommer att bjuda på plugg, käka o sen ska ja se i rymden finns inga känslor tänkte jag innan sängen kallar, har en spännande och händelserik vecka framför mig! Bara att hålla tummarna för att allt går bra och vägen! :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0