Idag kommer bästa syster och lillkille!! :)

Sitter och väntar på t-banan som ska ta mig till t-centralen för att möta upp storasyster och hennes lilla pojk! :) eller liten och liten han blir 3 i år men han är så grym!! :)
Ska bli supermysigt att ha dom här ett par dagar och hitta på en massa skoj! :) kanske blir Skansen, polismuset, lekland, lekpark, bad eller fjärilshuset! Vem vet? :) inte jag det får lillkillen och hans mor bestämma :)

Ska köpa med en tidning till d tänkte jag med! :) en med bilar eller så! Så har han något i bilen hem till vg på söndag igen!! :) längtar iaf! Ser verkligen fram emot detta!! Min lilla d, mitt fadderbarn för övrigt så får skämma bort han lite ;)

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0