Det sket sig igår med!

Det sket sig igår med, men passerade iaf 10.000 steg vilket är ett måste.. Åkte på att jobba direkt efter skolan! Och när man kommer hem är man inte direkt sugen på att ut och gå efter en heldag i skolan och jobb.. ;) men idag ska jag bara på en lektion så då kan jag gå mer! Plus att efter p har jobbat så ska vi iväg och simma i simhallen! :) jobbar ju imorgon och söndag med! Så får bli nya tag på måndag igen.. Är svårt att uppfylla stegen när man jobbar eftersom ja inte kan gå så mycket på jobbet :s men ska försöka ändå ;)

Annars händer inte mycket! Jag börjar förbereda mig mentalt på hur och vad jag ska berätta för alla! :s är så svårt och det måste bli gjort innan vi åker hem nästa helg! :s usch!!! Så ni som vet om vad det är, hjälp mig!! Pernilla!!

Haha. Nu ska jag gå upp 45 min innan klockan ringer! ;) ska göra lite sit ups armhäv osv.. Sen träning i skolan ;)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0