Hur ofta händer det?

Ni som känner mig vet att jag helst inte äter på mc i onödan! Men idag har jag varit så jäkla sugen på hamburgare och pommes så det är helt sjukt!! Tur jag är på g hem och ska äta kyckling med ris och beasås till lunch istället :)

Ska iväg och göra de fysiska proverna på Huddinge sjukhus lite senare, så ska hem och äta, söka några sommarjobb och laga moset till ikväll, ska bli hemmagjord planka med pollykaka till efterrätt :) de blir gött :)

Alla hjärtans dag kommer att bli lugn! :) men jag vet att p har en alldeles speciell överraskning till idag eftersom jag fått ge han storleken.. ;) så ska bli riktigt mysigt med honom ikväll :) har ja tur ser vi lite på cl ikväll med! ;)

Glad alla hjärtans dag annars alla därute! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0