Livet blir bättre!

Har sett 2 program nu på morgon sen kl 07 ungefär! ;) det första jag så var med Emma igelström! Och herrejösses vilka krav hon har haft på sig själv, gått från olika missbruk från att vinna, till anorexia och bulimi slutligen alkohol! Hur kan en tränare säga åt en 15 årig tjej som just vunnit em att du är för tjock för att nå världseliten? Det blev också startskottet för hennes ätstörningar! Galet!!
Det andra programmet var med Jessica Andersson som trots sin trasiga uppväxt tagit sig igenom så mycket skit och blivit en sådan stor och fin människa som hon är! Grejen är att det känns lite extra med hennes historia eftersom allt utspelade sig i mina hemmamiljöer, orter runt mig, sånt händer alldeles för mycket!! :(

Men nu så ska jag vila lite innan det är dags att ta tag i livet igen! :) Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0