Loppisen var lite av en besvikelse idag!

Ja vi hittade inte så mycket som vi hade hoppats på och önskat, men det var ändå mysigt :) vi kom hem med 10 nya filmer en lampa och lite annat! Så av de 2000 vi hade kunnat spendera så spenderade vi 500 och la 500 i spargrisen! :)
Resten ska gå till kommande utgifter! Kanske blir några fler inköp denna månaden! :)

Annars har vi myst idag, haft det riktigt gött bara :) och nu blir det film innan jag ska sova, ska ju upp och jobba imorgon igen! :) måste ta tag i o prata med facket med!! Har fortf inte fått lön från de att ja jobbade i december på Psyk här.. :s

Och ett STORT GRATTIS till den finaste Lill-tjejen L på sin ettårsdag idag!! :) synd att jag inte kunde vara där och mysa lite med henne! Men hon vet att när jag väl kommer hem så blir det puss och kramkalas, grattis igen från en mycket stolt moster ;)

Nu mys med min älskade p, må det alltid vara vi! Du betyder allt och lite till för mig! :)

Hoppas att ni har det lika bra och mysigt ikväll :)
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0