Mina händer svider!!

Har varit på Ikea och köpt den byrå som vi ska ha inne i det rummet som vi gör om! :) så den får Patrik sätta ihop ikväll, mina händer är helt förstörda! :s usch!! Men ska bli riktigt mysigt och bra att få ihop allt ikväll så vi kan lägga ner kläder och annat smått och gott :)

Annars är jag helt slut i kroppen! Har feber!! Så är inte jättekry, men imorgon måste jag till skolan igen o så jobba hela helgen! :s

Kan även meddela att jag har fått ett jobb! Som blomsterförsäljare i sommar med start v 16! :) betydligt bättre betalt än det jag har nu! ;) och det är superbra! Så snart slutar jag på dom andra ställena och satsar på det och förhoppningsvis det andra som är att jag är kontaktperson! Det vore perfekt!! :)

Nu får jag nog diska innan Patrik kommer hem! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0