Nu börjar det ordna upp sig!! :)

Ja nu börjar det ordna upp sig! :) jobbade idag 1 timme till! Ringde även facket så nu har dom ordnat så jag kommer att få min decemberlön, dock i februari, men det är de värt! :) Patrik är iväg och tränar fotboll, hoppas snart att han hittar ett lag som han vill spela i så han kan komma igång på riktigt! :)

Jag har gjort läxor och chillat, nu har jag bäddat ner mig i sängen och ser på Sofias änglar! Superfint program alltså :) man blev lite rörd idag, en kvinna som pga cancer vet att hennes tid snart är över, kvar kommer hon att lämna 3 söner, den minsta 5 år och cpskadad vilket innebär rullstolsbunden samt en man.. Detta sätter press på kvinnan som vill lämna efter sig ett färdigt och anpassat hem till sin familj.. Så fint!!

Imorgon börjar min nya utmaning 15.000 steg om dagen ska det bli plus vardagsstyrka! Ska bli så gött och komma igång lite igen, vi ska även iväg och simma någon dag i veckan! :) så ska uppdatera lite här för att hålla mig pepp! Vikten vet jag att det kommer att gå åt pipsvängen, men man kan ju alltid röra på sig normalt! :) vill springa, men det är alldeles för halt ute :( så får bli promenader!! :)

Nu ska jag mysa lite innan p kommer hem :) gött med egentid emellanåt vilket det kommer att bli mycket av den närmsta tiden ;)
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0