Off to work!

På g till jobbet idag igen! Är as fint väder ute så känns surt att man ska jobba! Men samtidigt så är vi i ett sånt enormt behov av pengar nu så får tänka på de! :) ska jobba 10-17 och sedan hem, blir soppa och soffhäng framför nya serien med Ove sundberg ;) imorgon är jag ledig så får min helg då! ;) ska upp till Karolinska bara för ett test och fixa klart presenten eller vad man nu ska kalla det till Patrik :)

Det sköna med jobbet denna helgen är att jag igår fick 85 kr i dricks, och jag hann göra en av juridikuppgifterna till denna veckan och läsa bastaktiken, hur man stoppar fordon! :) det är najs! ;) hoppas hinna med andra juridikuppgiften idag med :) men vi får se, ska ha kalas med 18 ungar så kan bli fullt upp ;) men det löser sig! Har morgondagen på mig annars!! :)

Jag håller verkligen tummarna nu med att vi kanske kan köpa en bra bil för 3000 av p pappa! :) han jobbar på bilfirma så han skulle kolla bilen till veckan så kan vi kika till helgen i så fall! Vi sa Max 30.000 men med den så vore det underbart så kan vi spara resten! :)

Hoppas att ni alla får en bra dag! :) jag kommer nog att få en bra dag iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0