Okej jag erkänner..

Min första dag med mitt nya mål resulterade i att jag misslyckades! Kan säga att jag blir måttligt glad när jag har en stegräknare och så kollar jag på den när jag kommit fram till skolan 2600 steg, nästa gång jag kollar på den, 0... Nästa gång igen 500 något.. Sedan 0 igen... Men efter det så har den fungerat.. Så totalt med de stegen som blev räknade så blev det 11 756 steg idag.. Plus ett par steg till antagligen eftersom jag gått massor på skolan idag men som bara resulterat i 500 steg ;)

Får göra ett nytt försök imorgon! :) vet att dagen inte är slut ännu.. Men jag hinner verkligen inte gå så mycket mer idag! Nästa grej är att jag trots ett enormt sug så har jag inte ätit något som helst gott!! Det är hur bra som helst! Man blir så pepp på att fortsätta när det går bra! :) börjar sent resten av dagarna nu så får bli en promenad på morgon innan frukost och skolan! :) testar det dessa 3 dagar! :) kommer ju ändå att gå upp tidigt med Patrik ;)

Som sagt får försöka med en ny omgång imorgon!! :) ska ha en lektion i skolan imorgon så tänkte åka ner på stan en sväng och även fixa lite ärenden :)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0