Say you'll haunt me!

Det är min och Patriks låt som även står ingraverad i förlovningsringarna! :) det är en dag att minnas och ett datum att fira i framtiden!
Den låten var det som gjorde att vi fortsatte att ses och bestämde oss för att trotsa allt annat! :)
Det var nämligen så att pga fotbollen och allt annat runt omkring så kände jag att jag inte vågade satsa på Patrik fullt ut.. Men han har varit gullig hela tiden och några dagar efter jag hade sagt att vi inte borde ses mer så skickade han ett sms..
Nät jag lyssnar på låten say you'll haunt me, då tänker jag på dig. Saknar det vi hade och dig!
Och efter det så var det bara ett alternativ som gällde och det blev vi, är så glad för det än idag! Så den låten betyder verkligen allt!! :)

Nog om det! Var på arbetsintervju igår och den gick jättebra! Så hoppas jag får det!! :) är ett jobb som jag kan ha typ hela sommaren utan att de gör något med allt som händer runt omkring! :) toppen!!
Annars blir det städ och tvättning ikväll! Och sedan chill :)

Nedan ser ni tavlan som förevigade all hjärtans dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0