Sick and tired igen...

Sjuk igen! :( hög feber, sprängande huvudvärk, igentäppt näsa och en väldigt ömtålig kropp med en ömmande mage.. Ibland blir det bara inte riktigt som man har tänkt sig!!
Jag skulle ju gå i skolan idag, lära mig en massa saker och ha skoj, efter igår har suget att gå till skolan åter kommit tillbaka! :)
Men nu blev det ju inte så.. Får promt ligga kvar i sängen och försöka bli frisk, får ju inte överanstränga mig i onödan.. :s

Nu ligger jag i sängen har just käkat frukost och nu ser jag på dear John, ska försöka sova lite till sen när alvedonen börjat verka.. Måste gå till affären sen med och köpa mer Alvedon.. Nu är den slut :(

Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör!! XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0