Back on track med ett litet övertag!

Intyget skickat och remiss fixad till ännu tuffare tester nu har de inget att komma med längre! :p
Känns ju bra att läraren ignorerar mig och vill påpeka varenda minsta lilla miss! Men ja kan ta de, kan inte annat än skratta åt det, minst lika roligt är det när de ignorerar när jag ringer.. Dem börjar nog inse nu att jag har tagit reda på lite för mycket av mina rättigheter och deras skyldigheter ;)

Nu ska jag hem och njuta ett tag och se handbollen ikväll :)
Testerna är oklanderliga, ja va ju till o med mer vältränad än en elitidrottare enligt läkaren! Haha.. Ja som inte tränat ordentligt på ett väääldigt bra tag ;)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0